19 Temmuz 2016 Salı

8. Sınıflar Sene Sonu Testi - Sunu Şeklinde


Merhaba arkadaşlar, bayram, yaz tatili ve ardından gelen düğün hazırlıkları derken uzun süredir paylaşım yapamadım. Aslında hala çok yoğunum. Ancak sayfanın sahipsiz görünmemesi için bir paylaşım yapayım dedim. Hem belki benden paylaşım bekleyenlere bu şekilde kendimi affettirmiş olabilirim.

Önümüzdeki yılın hazırlıklarına fırsat buldukça devam ediyorum. Bu paylaşacağım sunum dosyası da önümüzdeki yıl için hazırlandı. Sene sonunda, konular bitince kullanılacağı düşünülünce neredeyse bir yıl önce paylaşılmış gibi olabilir.

Bu sunum dosyasında 8. sınıfların dil bilgisi konuları olan "fiilimsiler, cümlenin ögeleri, fiilde çatı, cümle türleri ve anlatım bozukluğu" konularından beşer soru bulunmakta. Soruların altında sağı ve solu gösteren iki ok bulunmakta. Sağ ok sorunun cevabını, sol ok ise bir sonraki soruya geçebilmeniz için konuların olduğu sayfaya dönmenizi sağlar.

Fiilimsiler ve cümlenin ögeleri konularındaki sorular tarafıma aittir. Daha önce blogda paylaştığım sorulardan seçmelerdir. Diğer konular ise İnternet'te bulduğum testlerden alıntıdır. Testlerin altında hazırlayanın adı yazmadığı için teşekkür edemedim. Tanıyanınız, bileniniz varsa söylerse sevinirim.

Umarım işinize yarar.


2 yorum :

  1. Ellerinize sağlık hocam. Çalışmalarınızı da sayfanızı da çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam.

      Sil