28 Mayıs 2016 Cumartesi

Telefon Kartı Koleksiyonum

Merhaba arkadaşlar, uzun süredir paylaşım yapamıyordum. Malum eğitim-öğretim yılının sonlarına geldik. O yüzden pek ders ile ilgili yazı yazmak istemiyorum. Bugün size yapmış olduğum koleksiyonlardan telefon kartı koleksiyonumdan bahsedeceğim.

Diğer birçok şey gibi telefon kartı da benim için biriktirilmesi gereken bir şey. Özellikle askerlik yapmış olanlar telefon kartlarının önemini bilir. Yanımda birçok telefon kartı var. Bu koleksiyonun bir kısmı da memlekette.

Şimdilik Türkcell'in ve TürkTelekom'un kartları mevcut. Yakın zamanda yabancı kartlar da edinmeye çalışacağım.

Türkcell'in kartları kontör alabilmek için para biriktirdiğim günleri hatırlatıyor. TürkTelekom'un kartları ise askerde iken dakikalarca beklediğim telefon kuyruklarını.

Koleksiyon anıdır. Biriktirin, saklayın. Gün gelir size hatırlatacağı bir şey olur muhakkak sakladığınızında briktirdiğinizin de.

***Fotoğrafları büyütmek için üstlerine tıklamanız yeterli.***












Eğer siz de telefon kartı koleksiyonu yapıyorsanız ve elinizde bende olmayanlardan fazlaca varsa lütfen iletişime geçin. Bir sürü kitap ayracı ile değiş tokuş yapalım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder