22 Nisan 2016 Cuma

8. Sınıf Kazanım Testleri 2015-2016 (Şanlıurfa MEM) - Güncellendi: 22.04.2016


Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğünün hazırlamış olduğu kazanım testlerinden sonra Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğünün paylaşmış olduğu kazanım testlerini de sizlerle paylaşıyorum. Başka iller de test hazırlar ise sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Şanlıurfa MEM, şimdilik 6 sayı yayınladı. Yeni sayıları takip etmek için bağlantı adresini aşağıda paylaşıyorum.

ŞANLIURFA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Daha önce paylaştığım Niğde MEM'in kazanım testleri için tıklayın.

Yayınlanan 6 sayıyı düzenleyerek aşağıda paylaşıyorum. Aşağıdaki "İndir" yazan görsele tıklayarak indirebilirsiniz.

***Ekleme***

7. sayı da dosyaya eklenmiştir.

***Ekleme***

8. sayı da dosyaya eklenmiştir.

***Ekleme***

9. sayı da dosyaya eklenmiştir.

***Ekleme***

10. sayı da dosyaya eklenmiştir.

***Ekleme***

11. sayı da dosyaya eklenmiştir.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder