21 Mart 2016 Pazartesi

8. Sınıf Kazanım Testleri (Ağrı MEM)


Doğubeyazıt Yatılı Bölge Ortaokulu tarafından hazırlanıp Ağrı MEM tarafından yayınlanan kazanım testlerini sizlerle paylaşıyorum arkadaşlar. Şimdilik 2 sayı yayınlandı. Yeni sayıları takip etmeniz için bağlantı adresini aşağıda paylaşıyorum.



Daha önce paylaştığım il milli eğitim müdürlüklerince hazırlanan kazanım testlerinin bağlantı adresini de aşağıda paylaşıyorum.


Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kazanım Testleri

Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğünce yayınlanan kazanım testlerini aşağıdaki "İndir" yazan yere tıklayarak indirebilirsiniz.



2 yorum :

  1. Toplu kazanım testleri için teşekkürler. Hepsi 8. sınıf değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, buradakiler 8. sınıflar için.

      http://yasarulukanoglu.com/

      Sil