19 Şubat 2016 Cuma

Eş Sesli (Sesteş) Kelimeler Sözlüğü


Merhaba arkadaşlar, neredeyse her seviyedeki sınıflarda eş sesli sözcüklerden bahsediyoruz. Çoğu zaman da "kara, yüz, el, at" gibi artık sıradanlaşmış örnekleri veriyoruz. Farklı örnekler kullanmak isteyenler için internetten derlediğim listeyi alfabetik olarak düzenleyerek sizlerle paylaşıyorum. 

Dosyanın sonunda da belirttiğim bir konuyu burada da belirtmek istiyorum. Bazı sözcüklerin birden fazla eş seslisi bulunmakta. "yüz, mil" gibi... Ben hazırladığım çalışmada ise sadece bir tanesine örnek verdim.

Umarım işinize yarar.


2 yorum :

  1. merhaba. blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. takip etmek istiyorum ama izleyiciler bölümünü bulamadım. eğer blogunuza o bölümü eklerseniz sizi daha kolay takip edebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle güzel yorumunuz ve öneriniz için teşekkür ederim. "İzleyiciler" bölümü sayfanın sağ tarafına "Son Yorumlar" kısmının altına eklenmiştir.

      Sil