24 Ocak 2016 Pazar

Türkçe Dersinde Kullanabileceğimiz Karikatürler 2




Merhaba arkadaşlar, daha önce Türkçe Dersinde Kullanabileceğimiz Karikatürler dosyasında 35 adet karikatür paylaşmıştım. Sizden de bu klasöre eklenebilecek karikatürler biliyorsanız göndermenizi rica etmiştim. Gönderen arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum.

Yeni bulduklarım ve sizin gönderdikleriniz ile 22 karikatürlük ikinci dosyayı paylaşıyorum. Bu serinin 3. dosyası neden olmasın? Eğer belli bir sayıda karikatür birikirse onları da 3. dosya olarak paylaşacağım. Sizden 3. dosyamıza da katkıda bulunmanızı rica ediyorum.

Umarım beğenirsiniz ve derslerinizde eğlenerek kullanırsınız.

TÜRKÇE DERSİNDE KULLANABİLECEĞİMİZ KARİKATÜRLER 1

Artık yeni siteden paylaşım yapmaktayız. Siz yine de aşağıdaki bağlantıya tıklayın. O size yol gösterecektir.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder